lördag ' where are we? what the hell is going on? ,

Har suttit ett tag nu med datorn i knät, tvn på som visar Family Guy, med Martina bredvid mig i soffan med sin egen dator och skrivit ner en massa tankar som behövde komma ut. Om mig själv faktiskt. Jag stänger inne så mycket eftersom att jag får prestationsångest varje gång jag försöker skriva något för att jag inte tror på mig själv, att jag är tillräckligt bra.
Jag har tänkt skriva mycket och träna på att sortera i skallen så att det kommer ut rätt, precis som jag vill ha det. Så får vi se sen. Kanske blir denna blogg lite mer spännande och läsvärd då, eller så blir den ännu tråkigare och tappar ännu mera i statistiken. Egentligen så bryr jag mig inte om statistiken, om kommentarerna, men när alla andra inte pratar om annat än sin bloggstatistik och deras kommentarer, så rycks man med. Tyvärr.
Jag är sjukt trött förresten, så jag hoppas att de närmsta timmarna går snabbt som attan så att jag kan krypa ihop och sova en till tio-timmars natt som jag gjorde inatt. Fy så skönt!
B-E-A-U-T-I-F-U-L. Vackertvackert, ögondodis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0