lördag ' wondering ,

Klockan är strax två och jag befinner mig på odlingsvägen hos Martina.
Hon sov hos mig igår, vi spelade lite GH World Tour och såg Life of Ryan bland annat.
Jag var trött som ett as redan klockan nio, så vid elva tiden gick vi upp till mitt rum och bäddade och satt vid datorn lite. Sen somnade vi kring halv ett. Jag slocknade direkt iaf.
Vi vaknade vid elva av att det luktade plättar från köket, så vi klev upp, åt och sen hoppade jag in i duschen, sen bar det av hit till Martina. Vi orkade inte vara hos mig längre. Blir nog kanske så att jag sover här - igen. Två gånger samma vecka, hehe :] Men det beror lite på mamma och pappa.

Satt och funderade lite på vilket mitt favoritplagg är, och om jag verkligen har någon riktig must have inför våren och sommaren. Då kom jag på nånting som jag såg i Sthlm som jag fastnade för BIG:
En blazer/waistcoat från BikBok! Jag har till och med drömt att jag använt såna!
(Bild lånad från BikBok.com)

Kom just på att jag lovat att posta ett inlägg i Makeupbloggen, så det ska jag göra nu! Checka den om en stund!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0