måndag ' im beautiful, incredible ,

Hejsan!
Idag har jag inte skrivit en massa inlägg som igår, men jag tror att skolan är en
bra ursäkt för det. Sen har jag haft ytterst ont i magen som förhoppningsvis är
påväg att bli bättre. Har myst framför one tree hill nästan ända sedan jag kom
hem från skolan.
Ligger och tittar på nåt program på Zone Reality där de forskar  i nån gammal
släktings liv på 1870-talet. Ganska intressant faktiskt :) men så fascineras jag
av släktforskningar och så vidare :)
Stan imorgon. Ska dit med klassen & ta vaccin mot tbc. Inte det absolut roligaste
men det är det värt! Dessutom får vi ju gå på stan en stund sen ;)
Blir att äta med tjejerna och kanske kolla lite, kanske fönstershoppa, vi får se:)
Ge mig den där & jag blir glad! Jag ska nog köpa en sen nån gång, det är en liten
dröm jag har :)
Ska återgå till min teve nu, vi får se om jag skriver senare, annars får ni ha en ytterst
trevlig kväll :D

Kommentarer
Postat av: elina

man tackar! :)

2010-03-29 @ 20:35:19
URL: http://elinawikman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Nu är veckans blogg finalisterna avklarade!! Kolla om du blev en av dem, annars kan du gå in och prova igen om en vecka :) Om du inte blev kan du iaf rösta :D

Kram



www.starcevic.blogg.se



2010-03-30 @ 18:36:44
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0