måndag ' kungligt bröllop ,

Nu är jag här igen!
Sitter på hotellrummet och väntar på att Saltön ska börja. Det är typ mammas favoritprogram så jag ska vara snäll och se det med henne, eftersom det är hyfsat bra tidsfördriv :)
Har bäddat upp bäddsoffan jag ska sova i inatt också, så det blir nog bra.
Duschat har jag hunnit. Tagit medicin. Smällt i mig massa cappucinoglass. Usch, jag fick ont i magen.. Men så gåre när man försöker proppa i sig alldeles för mycket!
Blev lite ändringar i schemat. Vi behöver inte infinna oss på sjukhuset förrän nio imorgon bitti, vilket betyder att jag kan sova en timma längre! Det uppskattas!
Usch. Jag har ont i huvudet, ska stänga av datorn nu ..
Jag älskar Zoom av Tokio Hotel!
Har dessutom varit duktig idag och gjort undan liiite skolarbete, men jag känner mig fortfarande stressad över det, så jag hoppas verkligen att jag inte är alltför borta av smärtlindringen att jag kan plugga lite :)
Skriver kanske imorgon om jag orkar. (Förhoppningsvis imorgonbitti om jag hinner starta datorn ;)
Pussisar!

Kommentarer
Postat av: Jeeennyy ☆

SV; Okei, Hoppas de blir bra, och att operationer går fintfint! :)



Håller tummarna ;P

2010-03-23 @ 09:06:17
URL: http://jeeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0