måndag ' stuck on replay ,

Hejsan!
Sitter på patienthotellet nu och surfar lite. Eftersom jag inte opereras förrän imorgon så behöver jag inte vara på sjukhuset, har träffat alla läkare och så. Nu äre bara duscharna med desinfektionssvamparna kvar.
Ska tvätta mig ytterst noga, så att jag är så ren (älg, hihi :]) imorgon.
Har fått en såkallad Butterfly i armen. Ni vet en sån där kanyl med ett lock typ, så att de kan sätta in typ dropp och medicin direkt i blodet. Den är lite obekväm men det brukar man sluta tänka på efter en stund.
Har för övrigt en ny favoritlåt! Hittade den på recommended på Spotify:
Scooter - Stuck on replay Tysk techno med andra ord. Egentligen inte min musikstil alls, men just den låten ( och ett par andra på deras nya album, var ju tvungen att kolla upp dem) är fakiskt riktigt sköna! Lagom pepp sådär, det kan ju behövas nu. Om sanningen ska fram så är jag lite smått nervös inför imorgon. Inte inför smärta eller så, eftersom jag blivit försäkrad att jag kommer få smärtstillande, men lite smånervöst är det ju alltid :)
Det tyder ju på att man är taggad!

Bjuder på en skön(?) bild på mig:

Laughing out LOUD! xD


Ha en najs dag, nu ska jag återgå till min musik och min bok :) Uppdaterar ikväll ! :D

Pussisaar! :D


Kommentarer
Postat av: Jeeennyy

Vad är de för operation du ska göra?

2010-03-22 @ 19:02:33
URL: http://jeeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0