onsdag ' i'd swin the ocean for you ,

Dagen började...bra?
Vaknde nio första gången, sen somna jag om till halv tolv.
Hela dagen är typ förstörd på grund av det. I alla fall halva.
Steg iaf upp halv tolv och gjorde frukost. Te och rostade mackor.
Min hals gör skitont idag, så jag har laddat upp med halstabletter och hoppas
innerligt att jag slipper bli förkyld och att det försvinner fort som attan!
Lyssnar på Good Charlotte nu. Brukar inte lyssna på dem i vanliga fall men nu tänkte jag att
jag skulle ge det ett försök. Måste nästan bränna en skiva, nu när jag har brorsans stereo ;)
Ska gå och duscha och sminka mig, bara för att jag ska känna mig som en människa, sen ska jag byta musik i MP3n också. Kände för en promenad idag :)
Sen ska jag dansa arslet av mig till min nya skiva. Min dag är fullbokad ;)
Jahaja.. Dörren öppnades just och genom dörröppningen kom  mitt svarta diadem flygandes. Gissar att dom hittat det där nere, men är för lata för att orka gå uppför trappan och ge det till mig. Mycket smidigare att bara öppna dörren lite och sen kasta in det. Ja, så kan man ju också göra :P
Denna tröja från Gina Tricot önskar jag att jag hade! :D
Bild från ginatricot.se
På tal om något bra!
Tydligen så ska jag äntligen få operera foten om två veckor, den 23:e!
Blev helt ställd när mamma sa det, jag visste inte vad jag skulle säga! Haha.

Ha en bra dag! Ska presentera lite nya ändringar i kategorierna sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0