onsdag ' inlärningstekniker ,

Det stavas järntabletter.

Jepp, nu äter jag järntabletter. Hoppas på att blodvärdet snabbt ska öka så att jag slipper må så här dåligt (sprängande huvudvärk, ont i magen, lite ork, trött som fan, ja ni fattar.
Blev alltså ingen operation, men jag hoppas att det blir snart. Eller innan sommaren i alla fall.
Ikväll har jag suttit och gjort psykologiläxa. Har lämnat in uppgifter så jag hoppas att jag får G i alla fall.
Fyllt på lite uppgifter som läraren tyckte var lite tunna.
Nu funderar jag på att börja på min argumenterande text som ska handla om pressen kring alkohol. Kom inte på något bättre så det får duga.
Känner mig lite smått stressad över den. Alltid när jag har en inlämningsuppgift som ska göras som jag inte vet riktigt hur jag ska göra den, så blir jag stressad. Hopppas att jag kommer på en bra början bara. Den ska inte lämnas in förrän på fredag, så jag hinner skriva lite imorgon också.
På tal om någonting annat så satt jag och tittade på ZTV idag. Något som är väääldigt ovanligt för att vara mig.
Jag såg en video som imponerade på mig. Den var inte så speciellt gjord, men musiken, texten- allt var i min smak! Kolla själva!   Orianthi - According to you
Nu ska jag skriva sen ska jag kolla in  Orianthis album, hittade det på Spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0