söndag ' operation packa väskan ,

Kära läsare, detta har varit en najs söndag, lagom lat, lagom aktiv :)
Skönt med andra ord!
Sov hos Martina, vi blev väckta vid tolv idag. Skönt, jag hade sjukt svårt att somna igår, jag har ingen aning, men jag tror att jag var orolig på nåt sätt. Kanske över operationen på tisdag? I alla fall så klev vi upp efter att ha kollat lite tv för att äta sen frukost - te och varma mackor. Vi skrattade när Martinas pappa fyllde sina mackor med alldeles för mycket ost och sånt så att det rann över hela tiden ner på spishällen, vi har dålig humor, vi vet!

Sen spelade vi Guitar Hero, bara för att vi inte hade nåt annat att göra, sen kollade vi på när Martinas pappa byggde hus i the sims. Han gjorde ett sjukt avancerat hus och var noga med varenda liten detalj, sen skulle vi spela shack & de slutade med att Martina vann efter fem minuter, så då började vi på en familj i the sims innan pappa ringde och sa att han skulle hämta mig.
Åkte hem, åt nudlar till middag, plockade undan i mitt rum och duschade. Sen for jag och pappa till Norsjö igen för att hämta Oskar hos en kompis. Övningskörde från Norsjö till mormor för att hämta kryckorna som jag ska ha med mig till Umeå imorgon. Pratade lite, drack kaffe och så. Sen körde jag på macken där vi tankade bilen och sen hem.
Jag hamnade här för att starta Spotify och lyssna på musik medan jag ägnar mig åt det jag tycker är bland det svåraste som finns - packa väskan. Jag är urusel på det och vet aldrig vad jag ska ha med mig...
Mamma sa att jag skulle ta med mig det jag ville ha med, så det får bli lite blandade saker. Sköna kläder, datorn, lite skolarbete som måste med, en bok typ och lite sånt.
Nej, måste börja packa, annars kommer jag inte ha gjort det imorgon när vi ska åka xD
Hörs kanske imorgon!
PS: Ni som har mitt nummer får gärna smsa! Har en massa gratis sms kvar att skicka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0