tisdag ' du & ich entkommen den welt ,

Hej!
Snodde brorsans stereo och sitter och lyssnar på Humanoid!
Det har blivit lite av en drog sen jag såg dem live. Jag kan inte lyssna på nånting annat!
Har nu äntligen tagit tummen ur röven och lagt över kamerabilderna till datorn. Och videosarna när jag filmade. De tror jag däremot att jag sparar på datorn. Vi sjöng vackert (?) men ni kommer få mardrömmar om ni ser dem ;)
Bjuder på lite bilder:
Brinnande piano :]
Kärlek.
Snyggingar på bussen mot STOCKHOLM! Jag visar naturligtvis min finaste sida !
I Globen
Det var somsagt awesome, jag skulle lätt göra om det igen! Samma band, samma sällskap! ALLT var
underbart bra! Tack så mycket för att jag äntligen fick se mina största idoler LIVE!


Kommentarer
Postat av: BECKA

Det var awesome! MÅSTE göras om! :)

2010-03-09 @ 19:14:22
URL: http://beckaas.se
Postat av: Martina

Det var lugnt den bästa dagen i mitt liv (hittills). Om dem inte kommer hit igen så åker jag till Tyskland och tar hit dem själv. Fast då skulle jag ju ha dem för mig själv xD. Du kan väl få Tom om vill Fridah :P. Lol, som du förstår har jag väldigt tråkigt nu :P :D

2010-05-06 @ 20:24:40
URL: http://tinahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0