tisdag ' hej & hå, nu var det ett tag sen ,

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, men jag har inte haft någon vidare bra blogglust, så därför har bloggen fått vila. Men det funkar ju det med :)
Nu är klockan alldeles strax fem över sju och jag är faktiskt - hör och häpna - färdig. Jag klev upp tidigare idag än vad jag gjort på länge.
Min mobil stängde av sig inatt av nån konstig anledning när jag sov, så väckaren ringde inte när den skulle. Visserligen vaknade jag två minuter efter den skulle ha ringt, men ändå. Tänk om jag inte hade vaknat, då skulle jag ha sovit fram till nu, typ ...
Det är TVÅ ynkliga dagar kvar nu, & jag hoppas att det går snabbt. Ikväll blir det att packa och imorgonkväll så åker vi. Det kommer bli awesome!
Nä, nu ska jag återgå till min nyponsoppa, ta medicin, borsta tänderna och gå ut till taxin. Ha de bra idag!
Har på mig en mysig stor sjal idag som jag tror är mammas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0