torsdag ' fazer fruit rings ,

Nu äre såhär ...

Att jag inte har bloggat sen i söndags. Vad kan det bero på?
Jo, i måndags var jag helt slut efter skolan. Somnade direkt efter skolan och klev upp och åt middag, sen var jag vaken i kanske en timme, sen somnade jag igen och klev upp halv sju dagen efter. Samma sak tisdag eftermiddag.
Igår bröts mönstret. Jag följde Martina hem efter skolan, hon köpte GH World Tour i sthlm (bara spelet inga trummor eller så), så det satt vi och spelade i princip hela kvällen. Ida K var med oss också, fast hon pratade med Anton i telefon ett tag där. En stund pratade vi med han allihop.
Vi somnade nångång vid elva tror jag, vi pratade inte ens, vi somnade bara haha! Vilket är väldigt ovanligt för att vara oss :]
Vi blev väckta tio i sju imorse och vid kvart över steg vi upp, åt frukost, klädde oss och gick till skolan vid tio i åtta.
Sen hade vi lektion i två timmar typ, efter det sprang vi och åt eftersom vi var sjukt hungriga! Vi hann till psykologin som började tjugo i elva och sen drog jag hem med mamma och pappa just före tolv.
Nu sitter jag här och dricker cola och äter godis.
Bjuder på en osminkad mig, men vafan, det ser bra ut ändå! :D
Matteprov imorgonbitti.. Kan typ lite av det i alla fall. Hoppas vi får ha papper med alla formler, för dom kan jag inte! (provet är i geometri för er som undrar).
Svenska redovisning imorgon också.. Om våran reklamkampanj. Jag har ingen aning hur det kommer gå, men känns som det kommer gå åt skogen iaf.. :/
3 dagar kvar nu .

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0