torsdag ' i fought it for a long time now ,

Godmorgon! Jag är på bra humör idag!
Vaknade kring nio, klev upp tio och gjorde frukost:
Juice & husmans med avocado :]
Nu hade jag tänkt lyssna på lite musik, sen gå och duscha. Ska höra med mamma om vi skulle på Novicom sen och kolla vad det är för fel på Nokia-telefonen.
Min svarta som jag hade för ett tag sen blev ju konstig bara sådär, den stänger av sig när man försöker starta den. Så vi ska kolla om dom vet vad som är fel, då kanske jag kan använda den! :D
Slänger in Stockholm-shoppingen senare idag, blev inte särskilt mycket, men lite iaf :)
Förresten, ta en titt i kategorierna, jag har gjort om dem  lite :) Så det kommer komma upp lite nytt på bloggen! Bra va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0