torsdag ' i wanna believe again ,

Har alldeles nyss sett Sveriges värsta bilförare, sjukt kul program och jag har lovat mamma och pappa att inte bli sån. Hoppas i alla fall ;)
Huvudet spränger som fan, så jag ska lägga mig och sova snart. Har druckit mer idag än vad jag brukar och har även tagit en ipren, så jag borde inte ha ont i skallen..
Hade skitont idag när jag kom hem, så jag tog en ipren och la mig i sängen och lyssnade inte på musik för ovanlighetens skull, så jag somnade såklart. Om än det bara blev två timmar så var det skönt. Huvudvärken var som bortblåst och har varit det hela kvällen, fram tills nu. Usch. Om jag ändå slapp ha så förbaskat ont bakom ögonen..
Skriver nog imorgon, tar med datorn och telia modemet till skolan :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: emma.

Hej hej! :) Jag kikar i och hoppas att du har haft en bra dag! Kram ♥

2010-03-25 @ 22:27:44
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: H a i d i ~

Godmorgon! :D hoppas du får en fin dag,

2010-03-26 @ 10:22:41
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0