torsdag ' if you want me to stay, i'd stay right through ,

Oh my god..
Mina ögon håller på falla ihop snart, jag är trött! Verkligen! Jag funderar på att göra en tidig kväll ikväll och sova alldeles snart. Innan nio kommer jag typ sova som ett sött litet barn, eller nått :)
Ska iaf dejta duschen nån minut nu, sen blire sängen. Tagga matteprov och svenskaredovisning imorgon. Ohnej. Fyfan säger jag bara.
Btw, hittade en sjukt cool make-up idag, som kommer komma upp på makeup-bloggen imorgon förhoppningsvis. Jag är alldeles för trött för att orka fixa de nu, men kolla den imorgon! :D
Se hela bilden
Det är inte svårt att dricka upp en massa cola! Har druckit massor på senaste tiden känns de som. Gott äre iaf! :]
Nej, nu hoppar jag in i duschen!
C ya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0