torsdag ' this is my apology ,

Oj! Förlåt! Jag hade helt glömt bort att jag lovat att lägga ut bilder på shoppingen. En bild har jag i alla fall på datorn, det andra får jag fota imorgon.
Min nya handväska som jag köpte på Accent på Drottninggatan. Kostade endast 149:-
Den hade kostat 299:-
Imorgon kommer Becka. Tydligen så ska vi följa mamma och pappa med husvagnen, men jag hoppas att vi får vara hemma istället. Vi har mer att hitta på hemma :)
Hjälpte mamma att bada Brons ikväll. Han ville verkligen inte, även fast vi lockade med hans favoritgodis, Frolic, så kröp han ihop på golvet på toan och låtsades inte höra oss. Det slutade med att mamma lyfte honom i badkaret. Sen fann han sig i att bli badad, fast han ville inte ha godis förrän han la sig i buren när han var färdigbadad. Sötnos. Han luktar i alla fall päron nu :) Alltid något :)
Nej, dags att lägga sig snart tror jag, jag är trött och har mycket att göra imorn. Kommer dessutom vakna supertidigt. Som vanligt denhär veckan ..
BARA 11 dagar kvar nu ... TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0