fredag ' absolut! ♥ ,

Oh my *PIP* god!
Tokio Hotel VANN en COMET! :)
Jag skrek så jag dog, Martina garva & Brons gick ut för att han antagligen inte gillade att jag skrek, haha!
Tom var så underbart snygg!♥ (så underbar att jag knappt kan skriva nu för att jag har damp typ... Martina skrattar iaf xD)
Jag måste titta på bilder sen, för nu blev jag helt crazy! :D
Tycker ni att jag verkar besatt? TYCK DET DÅ! För jag bryr mig inte! *nanana* :]


Grattis grabbar! You deserve it! :)♥

Haha det såg så kul ut för TH (Bill & Tom) skulle presentera ett pris (stars by stars) och Bill började prata. Sen höjde Tom mikrofonen till munnen och han hann bara säga "Aa" när han skulle säga absolut, så blev hela publiken alldeles vild! Haha, han såg road ut iallafall!♥♥♥
Nu ska jag och Martina kolla busstider för imorgon så vi vet säkert, sen bädda och antagligen inte sova - än... :]
Pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0