lördag ' feeling the moment slip away ,

Goddag, bloggvärlden!

Jag har varit vaken sedan klockan åtta (okej, steg inte upp förrän nio), men har inte satt mig här förrän nu,
eftersom jag har hunnit:
  • duscha
  • sminka mig/fixat håret
  • fotat dagens outfit
  • redigerat lite bilder sen igår
Jag blev ganska paff när jag kollade temperaturen ute vid tio. 17,7*!
Visserligen så visste jag att det kunde bli varmt idag, men så varmt klockan tio, det är bra för att vara Norsjö, som annars är ett kallhål. Solen visar sig till och med på sina ställen, wihoo!
slänger upp dagens outift, det var länge sen! Ska ta mig nåt att äta, så jag inte tar medicin på tom mage, sen ska jag slänga upp lite skön musik (bara för att jag är sommarinspirerad nu!) och fina bilder jag tog igår i ett annat inlägg!
Ha en skön dag!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0