lördag ' i AM really sorry ...

Yep... Sorry, I forgot. About the songs i was going to post today.
Jag är ledsen, men minne som en guldfisk har jag, så jag har helt enkelt glömt bort vilka
låtar jag skulle tipsa om idag. Tipsar nog om dem imorgon, kommer säkert ihåg dem då!
Kan iaf bjuda på bilderna jag tog igår (trots åskan..) för dem kommer jag faktiskt otroligt nog ihåg! :)

Taget just utanför huset igår, när det regnade lite. obs! bilden är totalt oredigerad!


Till & med regnbågen ville fastna på bild! Upptäckte nu att vattenstämpeln syns lite dåligt, men den syns lite iaf! :) Denna bild är inte heller redigerad, ENJOY!


Hoppas på lika bra väder imorgon som det varit idag! Har till och med lyckats bli liiite röd på armarna, vilket resulterar i att jag blir brun sen :)
Riktigt härligt att ligga i solstolen en hel dag med lurarna i öronen. Timmarna bara flög förbi!
Imorgon får jag besök, så time to charge the batteries!
Sov gott,
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0