lördag ' what I wouldn't do ,

Hejhej!
Har varit lite inaktiv på bloggen, har inte suttit så mycket vid datorn.
Har börjat om att se OTH från säsong ett. Har sex säsonger att se, sen är det sjuan kvar :)
Hade nästan glömt alla avsnitt i början, hur bra de är!
Igår följde jag mamma, pappa och några grannar ut med båten till Killingholmen och grillade. Det var mysigt,
solen var underbart vacker. Men med min IQ så glömde jag kameran hemma... surt.
Lånade mammas mobil och fotade lite, kanske lägger upp nåt sen :)
Idag ska jag nog följa pappa & flytta ett hus. Blir nog awesome :)
Plankstek till middag!
A fine frenzy , morgonens musik.

A Fine Frenzy - What I Wouldn't Do

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0