måndag ' a coffe to go, please ,

Äntligen skiner solen och det är skönt ute!
Känns dock väldigt konstigt att det faktiskt är juni imorgon...?
Overkligt på något sätt.
När jag kom hem idag så hade jag och mamma ett paket från Oriflame på bron.
Det innehöll dessa godingar:
Skimrande bodylotion, lila eyedust & och en duo-penna (blå/grå)

Mamma hade även beställt en parfym som luktar godare än godast!
Den glittrar också, så nu glittrar hela jag, i princip. Ska se ifall jag får någon bild på det sen :)
På parfymflaskan satt även denna (som fick bli min):
En jättesöt ring i form av en blomma!


TACK MAMMA !

Nu ska jag dricka upp resten av min cappucino framför One Tree Hill!
Ledig på onsdag! (om jag hinner skicka in psykologiuppgiften innan, vill säga. Annars gör jag den hemma,
i vilket fall så behöver jag inte åka till skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0