måndag ' tonight you're falling in love ,


Vet inte om jag är ensam om att tycka det, men
Metro Stations musik är sommar!
Fick upp ögonen för deras lite "disco-inspirerade" musik förra sommaren, och sen dess har de varit trogna i olika spellistor :)
Precis som förra sommaren så ska vi ha grisar i vårt s.k grishus i sommar. Vi hämtade dem idag. Förra sommaren var de två stycken, den här gången är de hela sex stycken. Och alla har svarta/grå fläckar/prickar på sig. Ingen är helrosa. En har till och med svart huvud, han är jättesöt. Och tydligen mammas :)
Mobilen har inte särskilt  bra kvalité, men jag orkade inte gå ut med den vanliga kameran & fota.
Söta är de iaf, fastän de har lite avlånga ansikten. En av dem försökte typ äta upp min hand. Den grisen verkar även vara gruppens "ledare" alltid först och verkar bestämma. Lilla svartis hamnar oftast längst bak och längst underst.. stackarn.
Följde mamma på Macken idag när hon skulle jobba några timmar. Sysselsatte mig med följande:
Läste ur boken jag lånade på bibblan idag :) Fastnade DIREKT!
Fick även prova på att göra min egna mjukglass! Tyckte den blev rätt bra för att vara första nånsin :)
Fast den blev lite sned, men det behöver jag ju inte ens nämna ..? ;)
Ha en skön kväll, ska slappa med lite sommarmusic :)
Tjing! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0