onsdag ' break through, through the night ,

Har just gjort klart fältstudierna nu.
Kom hem alldeles nyss. Ganska skönt, nu har man iaf testat!
Fältstudier kan översättas som studiebesök, eller praktik om man så vill. Fast utan uppgifter. Man följer bara med en undersköterska en hel dag för att se vad hon gör :)
Imorgon är det skola...
På fredag har vi en redovisning, + en annan redovisning på måndag. Och måndagen därpå.
Så det blir att skriva, skriva , skriva. Så jag vet vad jag ska säga.
Dessutom så ska jag även göra en skriftlig recension... -.-
Jag kommer kapsejsa av att måsta tänka så mkt ;)
Nä, njuter av McFLY's musik för tillfället, (DE SLÄPPER NYTT SNART!!!)
Ska börja plugga nu.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0