onsdag ' don't stop this dance ,

Slängde snabbt ihop en ny design. Är så förbaskat less den tidigare. Nu ser det lite somrigare ut (jag blir iallafall lite gladare av färgen! Grönt är min favoritfärg :), Har dessutom lagt vantarna på musik som gör mig lycklig! Underbart bra musik ger mig butterflies!
Har som ni kanske redan observerat, inte pluggat ett dugg. Men jag insåg ganska snabbt efter att jag postat förra inlägget att jag är waaaay to tired för att plugga ikväll. Jag hinner dessutom göra det imorgon.
Nytt band att läggas till i min lista bland favoriter:
Forever The Sickest Kids


Hip Hop Chick
Ska lägga in musiken i mobilen, sen ska jag... gå ut, tror jag :)
Kommentera designen, vettja!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0