onsdag ' i rock a world premiere ,

Min uppdatering kan ju inte vara särskilt rolig?
Hur ofta fotar jag nånting egentligen, hur ofta orkar jag anstränga mig när jag skriver? Svar: sällan.
Men jag gissar att det är det som bloggen är till för, för att jag ska skriva som jag vill, när jag vill!
Ganska skön känsla.. Att bara skriva, skriva, skriva, tills fingrarna värker. Ungefär :)
Fast då kommer ju haken; man kan ju inte skriva ut allt på internet. Därför har jag börjat om att skriva dagbok!
Riktigt skönt, att kunna skriva ner allt man funderar och tänker över, allt som man skriver för att inte glömma.
Funderar faktiskt på att kopiera bloggen och skriva ut & spara. Kan ju vara kul att läsa i framtiden, eller?
Sitta & skratta åt hur man tänkte, hur man skrev och se hur man förändrats & utvecklats :)
Nej, ska ladda över najsig musik i mobilen, sen ska jag hämta lurarna nere i köket, så jag inte glömmer dem imorgon. Skulle bokstavligen dö om jag gjorde det!

Morgondagens to-do-lista ser ut såhär:
  • skola
  • läxa
  • städa
  • promenera
Sov gott alla snygga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0