söndag ' irgendwas das bleibt ,

Hej på er,
Sitter & lyssnar på min senaste favoritspellista. Har lagt in lite musik som jag har haft i huvudet länge, som jag bara inte haft lusten till att lyssna på. Ganska härligt :)
Åkte som sagt till stan igår med Martina. Vi shoppade & hade riktigt roligt (hon hittade b.la världens snyggaste väska & jag skojar inte!), sen mötte vi upp Becka & hennes kompis, Mathilda & åt på Frasses.
Jag köpte linnen, lite smycken, en bikini, en klänning & neonrosa nagellack.
Kring halv tre åkte Martina hem, Becka & Mathilda körde moppe till Skelleftehamn & jag tog bussen. Bestämde mig för att stanna i stan & vara med när tjejerna skulle fira Myrans födelsedag (som för övrigt var i tisdags).
Vi åt på Irna, sen for vi hem till My & åt tårta & kladdkaka. Sen var vi ute & flummade & tog kort, sen gjorde vi inte så mycket mer innan Sandra åkte till Ante & vi andra somna, typ :)
Bjuder på en bild:
fotade lite förra helgen :)

Nu ska jag göra ett ryck & städa undan i mitt rum, renbädda sängen, duscha & sen smeta på dedär rosa nagellacket, så jag får se om det verkligen ser ut som jag tror att det gör! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0