söndag ' its our time, right ?

Usch för huvudvärk ...
Vaknade vid sju imorse. Klev inte upp förrän vid nio, lyckades faktiskt somna om.
Sen vid tio övningskörde jag i samhället med pappa, hämtade Oskar hos en kompis & så.
Handlade lite på ICA, köpte en Schwarzwald-tårta till mamma på morsdag♥
Sen har jag bara legat på sängen och sett OTH.
Riktigt roligt, faktiskt. Ända tills huvudet började göra ont..
Försöker dricka en halvliter just nu.. vi får se hur det går. Jag är verkligen inte bra på dricka. Måste skärpa mig.
justeja, fotade lite armband igår & lite när vi grillade, så jag ska se om det blev nåt bra som jag kan posta här :)
Old oredigerad pic, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0