söndag ' would you believe in love again ? ,

Nu har jag fotat det jag shoppade igår!
Fast inte mina linnen, de är i tvätten. Men jag kan slänga upp en bild på dem imorgon :)
Har också hunnit måla naglarna i en härligt chockrosa färg!
Jag:*visar upp handen* visst blev det fint mamma!?
Mamma:*tittar snabbt & går iväg*njaaaao... kanske.

Jag är då sannerligen ensam om att älska rosa i min familj, haha!
Älskar färgen!


Köpte ett fint halsband på Glitter. Står för KÄRLEK.


En jättefin ring, också den från Glitter. Passade jättebra igår, men nu har jag fått tejpa inuti för att den ska passa..


Ett annat halsband, från Ur&Penn. Funderar på att ha det på skolavslutningen..?


Lite av klänningen. Den är jättetunn, så jag måste nog ha något under den. & antagligen svarta tights till :)


Bikinin från H&M. Den är mörkare rosa i verkligheten. Var tvungen att ta med blixt, kameran ville inte samarbeta med mig annars..

Tänkte lägga ut bilder från helgen också, men jag sparar det ett tag till - inlägget blir så långt då :)
Sen har jag ju en anledning att blogga sen!
Musiktipsar lite senare också!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sårasaur

massa fint! :o :D

2010-05-23 @ 21:34:14
URL: http://rainbowfish.blogg.se/
Postat av: Crazypie

Kolla gärna min blogg. Den är väldigt speciell och helt ny. Börja från början för att läsa min berättelse :)

2010-05-23 @ 23:51:54
URL: http://crazypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0