tisdag ' grab a girl and dance ,

Sitter & lyssnar på Forever The Sickest Kids.
Har gjort bort de sista restfrågorna i VOMS-kursen, skönt.
De enda frågorna jag har kvar nu är frågehäftet i psykologin & dem tänkte jag göra imorgon på lektionen. Blir nog bra.
Är egentligen inte alls på humör just nu, har haft enorma humörsvägningar & jag kan inte komma på varför. Har dessutom varit trött hela dagen & haft huvudvärk. Vädret har som då inte gjort det bättre. Usch för fyra plus & regn! Snälla sol, var du än befinner dig, lys på mig imorgon?

Ska nog krypa isäng & sova alldeles snart, är fortfarande trött & jag gissar (läs vet) att mitt humör beror på att jag är trött. Som ett litet barn.
Måste tipsa om en låt ikväll också. En låt som ger mig gåshud och fjärilar i magen och ja allting på en gång varenda gång jag lyssnar på den:
Silbermond - Das Beste

Du är det bästa som hänt mig,
att du älskar mig gör mig så bra,
jag glömmer resten av världen när jag är med dig.
du är det bästa som hänt mig, det gör mig så bra
att du älskar mig, jag säger allför sällan att det är fint att
jag har dig..

Snabböversättning av refrängen :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0