tisdag ' yeah, you don't really understand ..

Idag på skolan hände inte särskilt mycket. Först matteprov, gick väl faktiskt bättre än väntat. Hoppas bara att jag har nog med poäng för G.
Sen hade vi idrott- gick lilla sörbyrundan och spelade lite pingis med Nellie & Ida K :) Skitkul att smasha!
Lunch och VOMS i fyrtio minuter, vi gick igenom provet från i fredags. Och alla i klassen hade antingen VG eller MVG, jag hade MVG, och jag är glad över det! Sjukt nöjd!
Nationella prov i Engelska A i slutet av dagen, sen åkte jag tidigare bussen hem, gick en liten bit och pratade med Idah :)
Hittade en liten sneekpeek på McFLY's senaste photoshoot:
zayl.jpg
Upplagd av Danny på Twitpic. Längtar verkligen efter deras nya album!


Jag är ledsen att det
blev såhär..
Det är ingenting någon
av oss varken ville,
eller trodde skulle hända.
Men här står vi.
Ovetandes vilken väg
vi ska ta.
Hur ska vi gå vidare nu?
Du vet väl att även ett sjumilakliv
börjar med ett litet steg?
Just nu känns du ett sjumilakliv långt bort..

Puss!

Kommentarer
Postat av: youknowwho'

jagälskardig

2010-05-04 @ 22:14:04
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0