torsdag ' im not the one to forget & bury my head ,

Hej hej, nu har jag problem.
Har inte gjort nåt plugg alls sen jag kom hem. Vilket jag lovade mig själv, & dessutom skrev på to-do-listan igårkväll. Har inte städat rummet heller, men det räcker med att plocka undan & renbädda. Vill ha det lite acceptabelt iaf. Martina ska sova här imorgon, så då måste det ju se lite fint ut!
Sen drar vi till stan på lördag och stannar där över dan & shoppar till skolavslutningen & bara har det allmänt roligt. Girls day out! :)
Ska skriva svenskan, tror jag. Vet ju vad boken handlar om, även fast jag inte riktigt hunnit till slutet. Ska ju inte avsöja det hur som helst :)
Sen tror jag att jag ska tvärskriva engelskan. Svårast är bara att veta var man ska börja. När man väl börjat skriva, så kan man inte sluta. Inte när fingrarna bara dansar över tangentbordet. (troligtvis av lycka, eftersom jag väldigt sällan lyckas skriva nåt bra, även fast jag vill!)
Lyssnar på chill musik. Här är ett smakprov:
We The Kings - She Takes Me High

Nä, måste skriva nu, så jag hinner! Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0