torsdag ' sing, sing sing! ,

Sitter vid datorn & kollar random klipp på Youtube & pratar med Sandra.
Blir att träffa henne på stan på lördag, kanske eventuellt Idah, beroende på om det finns tid :)
Hade faktiskt tänkt lägga mig alldeles strax, har fyllt mobilen med ännu mer, ny musik & har inga planer på att försova mig imorgonbitti. Inte som imorse. Jag ska inte missa taxin.
Har inte orkat städa, av det varma vädret blir man så freakin' trött. Vilket kanske är en fördel för mig, så jag snabbplockar undan och hoppas på det bästa!
Ska prata lite med Sandri nu innan jag borstar tänderna & lägger mig, hare bäst! Skriver imorgon :)
Vet inte varför, men jag tycker att det finns så mycket känsla i denna bild. Jag fullkomligt älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0