torsdag ' yeah, alla diggar fältstudier.. ?

Idag började dagen med snö.

Jag tyckte att något verkade väldigt annorlunda utanför fönstret när jag steg upp imorse. När jag gått runt i huset lite så kom jag ju tillslut fram till vad det var som verkade annorlunda - snö på marken! Det hade alltså snöat under natten. Inte mycket snö egentligen, men våran framtinade gräsmatta låg under ett tunt, vitt täcke. Nåväl, surade ihop lite och gjorde mig klar, tänkte inte så mycket mer på det och när jag kom fram till skolan började solen skina och jag gissar att all snö tinat bort vid det här laget :)
Vi har varit ute och gått idag på VOMS-lektionen. Först gick vi till Björkhem (ett demensboende), där jag ska göra mina fältstudier om två veckor. Alltså jag ska följa med och se vad de gör där, ungefär. Sen gick vi på Knut'n och kollade runt, Tina hittade en fin diskmaskin :]

Har just skrivit klart psykologiuppgiften och skickat in den. Fick en ny studieguide som jag tänker fokusera på istälet för MVG-uppgiften. Jag har ändå inte haft något större flyt i psykologin i vår, så nu ska jag göra mitt bästa och satsa högre på B kursen.

Är så hungrig att jag håller på hungra ihjäl och självklart så är det soppa på skolan idag! ÅH! jag kommer trycka i mig 10000 mackor... typ.

Ha en fin fortsatt torsdag! :)


favorit i repris..


Kommentarer
Postat av: Idah

du är sötplutt ;*

2010-05-06 @ 21:45:49
URL: http://idahnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0