tisdag ' jag gillar dig, och jag vet att du är kär i mig ,

Haha, rubriken är från en låt från Junior Eurovision Song Contest 2006. Har lyssnat på de låtarna hela dagen, har man inget för sig så blir det konstigt hela vägen ;)


Jag har i alla fall åkt lastbil med pappa sen jag bloggade sist. Tog med lite sockerkaka & kaffe. Det fungerar alltid! Kaffe måste man ha.
Oskar hängde med han också, men han ville byta plats med mig redan efter några kilometer. Han somnade direkt :)
När jag frågade han om han sov lät det:
*yrvaken* Va? Nej, jag sover inte, jag tänkte bara!

Haha tänkte på vad? Att sömnen var nära? :)

Nu har jag precis rastat Brons. Han är sur på mig för att vi inte var ute längre. Men det regnar.. Och är jätte kallt, så jag kände inte för en långpromenad..
Just nu ligger han i buren & surar.

Jag själv ska bege mig upp för trappan för att leta åt sängen och sova!

Ha en skön natts sömn, det ska jag ha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0