fredag ' Chokladglädje ,

Det har jag idag :)

Snart kommer Becka hit, då hade jag tänkt att vi skulle slänga ihop en sats chokladcupcakes! Mums, har varit sugen på det hela dagen, så jag smsa till mamma att hon skulle köpa ingredienser :)
Så nu ska här bakas, nu var det LÄNGE sen!

Köpte även världens sötaste (och godaste) chokladkakor på ICA idag :


De är pyttesmå, man tar hela på en gång :) Men goda är de iallafall! & de är ju huvudsaken!


Fick dessvärre inte lika fin bild på själva förpackningen, men jaja :) De såg så goda ut på paketet så jag kände mig tvungen att testa dem :)

Hittade även en bild på våfflan jag åt till frukost förra helgen! Nu blir jag sugen på mat.. Tur att det är middag strax :)


Mums! Pappas våfflor måste vara de godaste ;)

Nu ska jag ladda batterierna med en powernap, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0