måndag ' through the breeze in the trees ,


Hej på er!

Har just avslutat kvällens syjunta med de andra tjejerna i byn :)
Stickar fortfarande på min halsduk, har börjat på tredje nystanet nu & jag tror att den får vara klar sen.
Jag vill börja med något mer avancerat, tillexempel en mössa.
Tror faktiskt att jag ska ge mig på utmaningen att sticka en likadan mössa som jag gjorde i sexan. Vilket var ett tag sen ;)
Och då var jag proffs på det, jämfört med nu (A)

Snart blir det att sova, ögonen håller på att svika mig alldeles för tidigt.. IGEN!
Men först några trevliga rader till mina awesome vänner ♥

Bakade till syjuntan & såhär blev resultatet:

Ingen bra bild, jag vet.. Men ljuset var dåligt, så jag orkade inte anstränga mig!
Det syns ju iallafall vad det är på bilden: Chokladcupcakes med kaffefrosting!
De blev suveräna!

Synd bara att Sarah missar varenda gång jag gör dem, så hon har inte hunnit smaka ännu.

Slänger in ett musik tips nu när jag ändå håller på, sen blir det ingen mer bloggning förrän förhoppningsvis imorgonbitti, annars efter skolan :)


MCFLY - Shine A Light inte så bra kvalité, beror på att låten inte släppts ännu, bara videon :)
Älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0