söndag ' i got your heart, with silent words i'll lead you in ,

Good morning!

Har varit uppe sen sex imorse.
Vaknade av att ryggen värkte så mycket att jag inte kunde somna om.
Gick ner & hämtade två Pronaxen och sen startade jag ett avsnitt av One Tree Hill.
Nu är det så spännande att jag skulle kunna tugga upp datorn!
Skojar :)
Borde nog överväga tanken att  ha kvar den, kan ju vara bra att ha någon gång. Ja. :)

Åt flingor vid åtta, men nu är jag hungrig igen så jag ska ner & se vad som finns :)


Slänger in ett musiktips & en bild :) Enjoy.

Anberlin - The Unwinding Cable Car



Snö. Inte länge kvar tills det ser ut såhär igen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Färgstark kille!

Tjaaa, tänkte bara fråga om du haft en bra helg så länge? ^^

2010-10-17 @ 11:03:21
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0