söndag ' i thought that i could always count on you ,

Hej hej!

Klockan är strax nio & här sitter jag och upplever gamla minnen.
Lyssnar på musik som jag brukade lyssna mycket på  förut.
McFLY, Simple Plan, Blink 182 med flera.
Härlig känsla.

Är det konstigt att man kan komma  ihåg en viss känsla, eller en viss doft när man hör musik som alltid gjorde ens dag förut?

En låt som jag aldrig någonsin kommer sluta älska, är Thank You av Simple Plan.
Den låten får mig glad när jag är jättearg och bara vill slå någon. Hårt.
Den går snabbt, den är aggresiv & väldigt peppande :)
I like it!

Klickade mig in på MCFLY's nya hemsida, och hittade flera nya videos, bland annat en ny musikvideo från deras nya album! Musiken är lite... discoaktig..(?) Inte MCFLY's vanliga stil, men jag gillar utveckling.
Den nyaste låten "Shine A Light" kommer kräva lite "in-lyssning" innan den hamnar på LIKE-listan.
Fast jag gillar den, glad och lite.. poppig!

Skriver för övrigt med Megan på MSN och har allmänt trevligt :)
Clare loggade just in, så jag ska skriva några rader till henne innan det är dags att sova.

Körlektion imorgon, wish me good luck! Övningskörde ju som sagt lite idag, så jag tror det kommer gå bra :)
Ska för säkerhets skull läsa lite teori innan jag somnar :)

Slänger in en bild:


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0