söndag ' it's one of those things you never think of ,

Hej hej!
Im back, missed me? ;)

Idag har jag hunnit kolla på flera avsnitt av One Tree Hill, säsong sju.
Ett avsnitt är så gripande att till och med jag satt och grät.
Haha!
Men av någon konstig anledning kändes det bra efteråt :)

Har gjort lite mini-manikyr på mig själv, ingen större skillnad egentligen, men det ser lite bättre ut i alla fall :)


Redigerade den lite, bara för nöjets skull :)

Nu snart väntar ett nytt OTH avsnitt, sen middag!

Musiktips, låten har repeterats i mina högtalare ett par gånger!

Volbeat - Fallen

Mathildas fel att jag lyssnar på dem ;)



Kommentarer
Postat av: Guevacci - Färgstark kille!

bra det, min har varit dunder =)

2010-10-17 @ 16:05:24
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0