tisdag ' kroppen, klimakteriet & hormoner ..

Det har jag suttit och skrivit om nu. På Geriatriklektionen. Vilket handlar om kroppens åldrande.
Har som rubriken visar, skrivit om kroppen, klimakteriet & hormoner.
Nu ska jag och Martina skriva ut våra arbeten & sen ska vi sluta lektionen.

Sen har vi svenska i 15 minuter, innan vi ska bege oss på Demensföreläsning. Känns verkligen inte bra.. Är så sjukt trött att jag lätt skulle kunna somna där jag sitter, fatta pinsamt att somna på en föreläsning!
Hoppas hoppas...

Nej, har inte tid att sitta här & babbla!


Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Kikar in.. Allt bra med dig? :)

2010-10-05 @ 09:24:25
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0