torsdag ' now winters here, yey ?

Hej hej!

Vaknade klockan sex imorse av Martinas väckare. Tittade ut & konstaterade att det rådde snökaos ute.
Inga vägar var plogade, bara bilspår. Blåste som fan gjorde det också. Och snöade.
Vi suckade men begav oss ut för att gå till praktiken.
Efter några meter tittade vi på varandra och vände.
Vi gick tillbaka till Martina & bad hennes pappa om skjuts. Vilket var guld värt! Annars skulle vi inte ha kommit i tid.

Efter några timmar på Vinkelbo så blev det lunch. Den spenderades med Mormor & Moje ;)
De köpte Thaimat & sa att jag skulle äta med dem. Sagt och gjort.
När jag kom tillbaka efter lunchen hade jag praktikbesök av Berit. Gick bra, jag ligger bra till men det finns ändå saker jag kan bättra på :)

Sen slutade jag tidigare för att ha möte med Yrkesrådet.
Pratade om budgetar, nya gymnasiereformen osv..

Nu är jag äntligen hemma.
Fryser som en dåre gör jag. Fastän termometern bara visar -1.
Men så är det. Är man inte beredd så är man inte :)


The view from my window.

Nu ska jag sortera papper som legat och skrynklats i väskan alldeles för länge. Nu måste jag börja organisera. har tre uppgifter som ska in snart & sen har jag en dubbeluppgift i svenskan & engelskan.

Torsdag idag, vilket betyder städdag inför helgen.
Pappersfix, städning & sen lite tv :)
Lät skönt!
Och en stor kopp te eller O'boy ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: BECKA

OJ SÅ MYCKET NI FICK DÅ! :O

2010-10-14 @ 22:13:13
URL: http://beckaas.se
Postat av: Anonym

Det är gott med oboy. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 15:27:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0