söndag ' he'd be keeping me calm ,

Tjo!

Skrev ju i förra inlägget att jag skulle måla naglarna.
Well, här är resultatet:


Det blev en cool röd färg :) Älskar röda naglar! Så snyggt! Svart är det heller inget fel på! Borde skaffa mig ett nytt svart ;)

Nu ska jag öppna körkortsboken & kolla vilka uppgifter vi skulle göra (eller om det var sidor vi skulle läsa..?) Hursomhelst så ska jag dricka upp min halvliter vatten, så rösten återhämtar sig efter ett jobbigt sångpass :)

Uppdaterar mera senare! Då slänger jag upp Dagens Outfit som jag faktiskt har tänkt på idag :) Inte bara slängt på mig det som ligger överst i garderoben :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Becka

MIN DORIS<33333

2010-09-19 @ 18:15:40
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0