torsdag ' i will fight and defend ,

Hej!

Idag har jag... inte gjort nånting alls.
Nästan.

Sov till 9 imorse, hade tid på vårdcentralen kvart i tio. Tog olika prover. Blodtryck, blod/järnstatus och så vidare.
Provsvaren kommer någon gång nästa vecka.
Blodtrycket var lågt, så det kan vara en anledning till att jag svimmade.
Det kan också vara så att järntabletterna inte hjälper så som de ska. Men det får vi se!

Jag gjorde rårakor till lunch, kände mig sugen på att laga nånting:) De blev goda, smakade precis som hos farmor :)
Sen startade jag filmen Julie & Julia. Jag har sett den flera gånger, men tröttnar aldrig!
Den är så underbart bra!
Och sen blir man så sugen på att äta efteråt ;)



Nu ska jag starta lite skön musik & bara ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0