fredag ' now you face the problems you've never had ,

Hej
Funderar på att sova.
Blev plötsligt jättedeppad. Men det är väntat. Borde ha humörsvägningar som heter duga snart.
Anyways så pratar jag med Becka på MSN. Hon kommer hit på fredag! Hoppas hoppas vi hittar på något skojigt!
Sov efter skolan idag med. INTE BRA. Måste sluta med det. Även fast jag faktiskt sover hela nätterna då också.
Mellan 23:00 och 6:00 brukar jag normalt sova. Lägger mig oftast 22:00.
Lyssnar på Anberlin. Kärlek på det.
Brings me back to last year, när jag lyssnade på dem när vi skulle till Stockholm på konsert!
Jag vill tillbaka. Vill se dem igen. Vill uppleva den lyckan igen. Så jävla lycklig har jag aldrig varit förut!
Det är sjukt hur en massa ackord, en fin melodi och en rörande text kan förändra ens liv så mycket....
Kan förresten "gå" nu. Stödjer på gipset. På tårna. Tar mig fram, även fast det inte går fort.
Har fortfarande kryckorna men hemma brukar jag parkera dom & strunta i dom. Har ju båda händerna fria då.
Kan iallafall plocka fram saker på bordet osv då. SKÖNT!
Nu väntar sängen.
Om jag inte dränks i mina deppiga tankar ska jag försöka sova.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0