torsdag ' it's worse, worse than you think ,

Jag fick just nästan lust att göra ett litet glädjeskutt. Jag satt och läste en blogg, där jag såg ett inlägg om One Tree Hill och då slog det mig - undra om det finns något nytt avsnitt? Jag blev tvungen att se efter. Precis som jag hoppats så fanns det ett avsnitt! Jag nöjde mig med ett glädjetjut inombords istället. (Efter en snabb titt på klockan. Någon i huset sover säkert).
Så nu, mina kära vänner, ska jag gå ner och hämta en skål med blåbärsyoghurt som jag köpte idag och sen ska jag starta ett avsnitt OTH. Min kväll är gjord!
AWESOME!
Köpte sån här yoghurt, med blåbärssmak!

Kommentarer
Postat av: BECKA

När allt plugg är borta och så, då måste vi träffas! Och i sommar, då ska vi äga skellhell!

2011-02-15 @ 22:39:20
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0