måndag ' all i want is to mess around ,

Hejhej!
Haha, snacka om blondin!
Jag skriver med Idah på Skype och varenda gång det låter i datorn att hon skrivit till mig, (typ ett sorts svischande ljud) får jag för mig att det är min egen mage som låter!
Ikväll avnjöts mina cupcakes, mammas kladdkaka med kokos & hallon & en massa kaffe. Gott, men magen protesterade efter en stund. Alldeles för mycket sött!
Lackade naglarna för en stund sen. Resultatet:
Nagellacket är mer rosa i verkligheten.
Fick nya örhängen av mamma =)
Nu ska jag lägga mig & läsa ur min bok. Blev aldrig att jag läste sist jag skrev. Jag hamnade framför tvn & Bygglov istället!
Ha en skön måndagskväll, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0