tisdag ' california here we come , right back were we started from ,

Åh. Ge mig. Solig strand, vad kan vara bättre just i detta nu?
Jag har nog upptäckt en sak hos mig själv ikväll. Bläddrade igenom några bloggar som jag brukar läsa då & då, och blev tipsad om Chloe Schuterman's blogg. Blev nästan tvungen att kolla, så jag scrollar igenom några sidor där också. Jag tror att jag har blivit lite modeintresserad... JAG brukar aldrig vara speciellt intresserad, och har heller aldrig följt någon speciell trend (speciellt inte när den är som mest inne), men ikväll har jag känt ett litet sug. Shopping-sug. Längtar till nästa shoppingrunda! Shoppar inte särskilt ofta... Sist jag shoppade ordentligt var nog för ett år sen! Tur att jag får mycket mer i lön denna sommar ;)
Hade väldigt lite att göra ikväll, så jag letade fram mina O.C säsonger och har så smått börjat titta på 3:ans säsong. Har ju varit otroligt inne i One Tree Hill det senaste året och kände att jag behövde titta på något annat. Nog för att det kanske inte är särskilt stor skillnad på de serierna, men what the hell.
Blev nästan nostalgisk när jag tittade på det. Hade nästan glömt hur mysigt jag tyckte det var, när jag under hela nian kollade på the O.C & ofta åt glass.
Så ikväll gjorde jag en skål med choklad/vaniljglass & bara njöt. Njuter dessutom för fullt av min "ledigvecka". Jobbar endast torsdag denna vecka, 7-12. Riktigt skönt. Men sen blir det andra bullar när semesterperiod två börjar ;) Pengar pengar!
Har för övrigt börjat läsa Utvandrarna av Vilhelm Moberg också. Mormor har ett "läsaril" så jag blev också sugen på att läsa! Har även beställt Natascha Kampusch bok, "3096 Dagar", så den borde komma snart. Fick den i present av mormor eftersom jag varit snäll & vattnat blommorna under deras husbilssemester! Perfekt present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0