lördag ' sjuuuuuuuk ,

Blä. Började må illa igårkväll. Eller inte må illa, men dåligt. Fick ont i huvudet, men det kändes inte som vanlig huvudvärk, utan mer som om det var tyngre än vanligt. & Bara sådär fick jag ont i halsen också. Great. Tänkte att detta är som det alltid är, jag känner mig sjuk men blir inte sjuk. Så jag somnade tidigt, typ 12. Tog en alvedon vid halv 5 för jag kunde inte sova & huvudet gjorde jätteont. Sov hela dagen ungefär. Kände mig skitdålig, men det kändes inte som att jag hade mkt feber, jag kände mig inte varm. Bara dålig. Så när jag kollar febern kring klockan 7 får jag en chock. 39,2. Skyndade mig att ta en ipren & sen har jag tagit det lugnt framför One Tree Hill. Har ingen feber nu iaf. Har i vanliga fall kring 36,1-36,4, men man brukar väl säga att under trettioåtta inte är feber?
Hur som helst så är jag glad att det snabbt gick ner iaf. Kanske kan jobba på måndag ändå... Vi får se.
Hittade galet gamla bilder på den här datorn!
Ha en god natt, för nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: BECKA

AHAHAH BILDEN PÅ OSS! Så gammal :P



Sv: Jag har inte varit så uppdaterad (A) HEhehee! Ja, men han är ju snygg ändå ;)

2011-06-26 @ 10:16:10
URL: http://beckaas.se
Postat av: Nathalie - My life bitches

- Ja, eller hur. Just nu gillar jag inte alls Bill Kaulitz's stil. Får verkligen hoppas att han ändrar på den när deras nästa album kommer ut!

2011-06-28 @ 11:16:50
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0