måndag ' the true colors of summer! ,

De som känner mig vet att jag är väldigt svag för nagellack i alla möjliga färger! Jag älskar färger som syns, lite knalliga. Surfade just runt lite & letade efter lite inspiration när jag fann denna bilden
Bildkälla
Jag skulle gärna ha alla dessa! Färgerna av märket Neon tycker jag är snyggast, speciellt på sommaren!
Jag vill väldigt gärna måla naglarna  nu. Perfekt en regning dag som denna när man bara sitter inomhus, men jag börjar jobba på onsdag & då kan jag inte ha nagellack tyvärr.
Vad tycker mina få läsare om nagellack? Share your thoughts!

Kommentarer
Postat av: sofie ;) <3

Vill ha, NUUUUUUU!!! <3

2011-06-20 @ 18:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0