tisdag ' believe me like a fairytale ,

GODMORGON!

Här slösar vi ingen tid! Kliver upp tidigt på morgonen, endast för att kunna blogga! Nä. Inte riktigt så.
Jag la mig hyfsat tidigt igår. Tror klockan var elva eller något sånt. Strömavbrott som sagt. Inte kul, men vad gör man?
Såg iallafall Never Say Never och det är helt klart min favoritfilm just nu! Jag älskar den! Den är så bra! Inte bara för att han sjunger i den, men själva filmen är bra gjord! Har ni inte sett den, så se den! Mycket sevärd!
Här kommer bilderna från mitt muffinsbak.
Goda blev dem! Sådär sega & lagom stora. Precis som jag älskar dem!
Det bästa är att jag fortfarande har kvar några stycken i kylen & mina syskon är inte vakna ännu, så muffinsen borde ligga kvar där jag lämnade dem igår! Nu ska jag slänga ihop (förlåt att det låter så oseriöst..) gårdagens musiktips & sen frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0