torsdag ' the party's in my head ,

Här har det verkligen inte varit party kan jag ju säga...
Försökte sova igår kring tolv, typ men det gick inte särskilt bra när jag hostar direkt jag lägger mig ner & gärna också vid varje andetag typ. LESS!
Så jag försökte hitta olika sätt ex många kuddar, sova sittandes typ, ja tillslut var klockan halv fem så då satte jag mig vid datorn för att söka på olika huskurer att lugna hostan. Fann många tips om varmt honungsvatten, så jag bestämde mig för att prova. Har hunnit drucka två muggar nu & det hjälper. Slemlösande is the shit! Hostmedicin kan slänga sig i väggen...
Nog babblat, nu ska jag lyfta arslet & gå ut i solen & bara njuta. Syskonen städar, men inte jag ;) Jag ska ta på mig det ansvaret nu när de andra åker bort över helgen :)
Juste. Ska jobba extrapass ikväll. Blir nog kul, hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0